2012. november 30., péntek

December 1-3, Penang. Találkozás néhány ex kollegával.


December 1-3, Penang. Találkozás néhány ex kollegával.

Nov 30-án pénteken megérkeztem penangba. Még a szállásom előterében voltam, beszélgetésbe keveredtem egy német ürgével. Jörgen építész és Balin él, 69 éves. Hatalmas arc. Gyorsan leültünk egy sörre, majd kitaláltuk, hogy ideje volna kajálni valamit és elsétáltunk a közeli piac jellegű helyre. 15 éve oda jár, sokan ismerik. Nagyon lelkes idegenvezetőm volt. Isteni dolgokat ettünk, különlegeseket választott. Nagyon jót csevegtünk. Este 10 után bejelentkezett Raj, az új bátyám, vele megint elmentünk a reagge bar-ba.
Nagyon jó kis estére sikerült és boldog voltam, hogy volt kivel csevegni, nevetni. Újra úgy érzem, hogy élek! J

Reggel betoltam a napi kaya pau-mat egy kávéval. A kínai boltos emlékezett rám és arra is mit fogok kérni, pedig vagy három hete nem látott. Vérbeli üzletember giga mosollyal.
Szeretem ezt a várost. Minden megtalálható ami kell és van egy egyedi nyüzsgő, vibráló hangulata. Ide el kell jönni.

Ma találkozom Seh Linggel, Cameronnal, Emillel, Jolinnal. Ők mind ecoteeresek. Sajna a két főnök, Pavin és Dan nem jön, bármi okból is.
Mindegy, nekünk jó lesz!! J

Tegnap és ma lőtt fotóim:

Red Garden kajálós helyen:


You és én






A reggelimmel sétálva. Take away kávé zacsiban szívószállal.


A halpiac.




Love lane. Ez az a régió, ahol lakom. Turistaközpont, így egyben a mindenféle éjszakai élet helyszínei.


A reggae pub.


a szállásom, kívülről.


Hamarosan kezdődik a találkozóm....majd mesélek. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése