2012. november 30., péntek

November 25 – nov 30 Ulu Muda


November 25 – nov 30 Ulu Muda

Nnov 25-én, vasárnap reggel az Ulu Muda Resortban keltem napsütésre. Amy bejelentkezett hogy csak kettőkor jön, így addig a szállás úszómedencéjénél égettem magam a napon, hozzáteszem hatékonyan.
Negyed háromkor megérkezett egy haverral, akinek a kocsijával eljutottam a kikötőig. Amy azt mondta ott várjam meg hazagurul motorral a cuccáért és megyünk. Ez másfél óra volt, de megérkezett, vele együtt a vihar is széllel, esőfüggönnyel. Vártunk. Vártunk. Vártunk. Fél hétkor kissé alábbhagyott és nekivetettük magunkat az útnak. Fél 8-ra már vissza is értünk az EarthLodge-ba. Igen, tény, sokat lágyultam, de még van hova, senkinek nem kívánom, hogy egy napig kelljen arra várnia, hogy visszaérhessen a saját szállására, szobájába bármi okból is. Volt benem karma-égetés bennem rendesen.

A további napok combosan teltek. Munkával, esővel, munkával és esővel. J

Vártam, hogy újra civilizáció közelbe jussak, így szombat helyett már pénteken eljött értem főni és leléptünk. Végre újra Penang. Imádom!

Ulu Muda Resortnál a medence.

 a szobám. Meleg víz ugyan nem volt, de jó volt ágyban aludni.



Közeleg a vihar...


Várok...
 Amy is vár....


Egy helyi fazon.









Vihar után, úton az Earth Lodge felé.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése