2012. december 14., péntek

December 14. Hazaérkezés


December 14.

December 13-án, KL idő szerint 22 órakor indultam haza. Most dec 14 van, Cairoban ma sem lopta be a szívembe magát. Reggeli szájszaggal lihegtek a nyakamban a tömött sorbanálláskor, hogy újra becsekkoljak, na ez nem az amit könnyen tolerálok. Gondoltam elslisszolok a váróba, de oda csak indulás előtt egy órával lehet bemenni, nekem, meg volt még 5. A repülőn egyébként szerencsém volt, nem ült mellettem senki, így két széken nyújtózhattam. Végigaludtam az utat. A várakozás is gyorsan eltelt fotóim nézegetésével, rendszerezésével.  
Leszálláskor mikor kibukkantunk a felhők közül és megláttam hogy fehér a táj, holott azért kaptam híreket előre, csak röhögtem magamban. Ilyen állat pedig nincs (remélem ismeritek a viccet) Két hónap után kihagyva egy őszt és kezdve cidrivel, sokkoló. Leszállás közben háromszor hallgattam meg loopolva Ziggy Marleytól a Beach in Hawai-t. J Hátha felmelegít.
Kis késéssel megérkeztem. Zoli hatalmas mosollyal várt, majd anyumnál ebédeltünk, nővéremmel együtt.
Jó újra itthon. Vegyes érzés. Vágyom vágytam már a találkozásokat, hazai öleléseket, de a hideget nem. A Karácsonyt viszont nagyon szeretem, így arra is örömmel készülök mostantól.

Mindenkinek Boldog Karácsonyt és Újévet! Következő blogom januárban indul…info később.
J



Utazásom utsó képei:

Metroállomásról (Wangsa Maju-nál)

 Adelynnel a KLCC Suria-ban:

Az ikertorony előtti parkban. Emil a fán. :)

 Petronas Twin Tower




Aluljáró vidám dekorja.

Isteni kis tortát kaptunk Adelyntől ajándékképpen. 7 sins of chocolate névre hallgatott. Tényleg bűnös süti.

 Karácsonyi sürgés-forgás

Végre egy szuper kávé az ajándék sütimmel.

Búcsú Adelyntől.
Hazai táj.

Welcome!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése